Üdvözöllek látogató!

Üdvözlöm mindazokat akik a Blogomra tévednek, remélem hogy tartalma és mindaz amit a Blogba fektetek elnyeri tetszését az erre barangolóknak. Igyekszem tartalmas és érdekes témákat összehozni de életem kisebb nagyobb mozzanatai is fel fognak kerülni ide. Próbálok minden témáról írni egy kicsit, de ez a világ és ez a tudás oly hatalmas hogy egy élet is rövid lenne mindenről megfogalmazni egy egy posztot. Egyenlőre ennyi, kellemes időtöltést és bogarászást kívánok minden kedves látogatómnak. :)

2013. február 26., kedd

Talált pendrive..

A napokban egy reggel, sietve a buszhoz, a talaj szintjén, az aszfalton hevert vízben ázva magányosan árva burkolatától megfosztott pendrive.. Éles szememmel egyből ki is szúrtam, odaléptem, felvettem eltettem. Gondoltam suli után ha hazaérek, ránézek a talált szerezményre.. Hátha feltárja titkait, és olyan dolgokat mutat nekem, melyeket elképzelni sem tudnék.. Nagy izgalommal ültem végig a 7-8 órát, majd irány hazafelé, kezemben a pendrive csupasz testét szorongatva lépdeltem a járdán, majd egykettőre haza értem. Letettem a táskám, felhajtottam a kijelzőt, tölt a gép. Várok.. A talált pendrive-ot rádugtam a gépemre és tűkön ülve vártam a csodát.. De semmi sem történt.. gondoltam nem érintkezik jól.. Megpucoltam, de még akkor sem adott élet jelet.. Sokszor próbálkoztam életre kelteni de mind hiába. a rajta tárolt adatok örökre a titokban maradnak.. mert a Pendrive sajnos elhalálozott.. beázása miatt tönkre ment.. Pedig ne tudjátok meg, milyen izgalom kísérte lépteim, hogy most olyasmit tudok meg ami valakinek a személyes tulajdonát képezték. Mi ebben a tanulás? Első sorban az ha vízbe esik egy Pendrive, az valószínüleg a végét jelenti.. Azt többé már nem fogod életre kelteni.. De nem ez az igazi tanulság, hanem az hogy az ember vigyázzon már jobban a személyes értékeire, tárgyaira.. Nem tudtam meg mit rejt a Pendrive memóriája.. lehet hogy semmit, de lehet hogy mégis valami nagy titkot.. Ezért mindig nézz utána, hogy minden cuccod megvan, biztos helyen tartod-e nehogy illetéktelenek kezébe jusson, mert annak beláthatatlan következményei lehetnek. A pendrive pedig új életre kelt, kulcstartó formájában. De azért még mindig kíváncsi lennék, mi volt tárolva rajta..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése