Üdvözöllek látogató!

Üdvözlöm mindazokat akik a Blogomra tévednek, remélem hogy tartalma és mindaz amit a Blogba fektetek elnyeri tetszését az erre barangolóknak. Igyekszem tartalmas és érdekes témákat összehozni de életem kisebb nagyobb mozzanatai is fel fognak kerülni ide. Próbálok minden témáról írni egy kicsit, de ez a világ és ez a tudás oly hatalmas hogy egy élet is rövid lenne mindenről megfogalmazni egy egy posztot. Egyenlőre ennyi, kellemes időtöltést és bogarászást kívánok minden kedves látogatómnak. :)

2011. július 30., szombat

Érettségi.. Bioszból!

Hosszas felkészülés után. Végre túl vagyok életem első Érettségi feladatsorán. Előrehozott érettségit teszek Biológiából és informatikából. A mai napon reggel 8 órakor idegeim megfeszültek, mikor kiosztották a 16 oldalas Biológia írásbeli érettségi feladatsort. Semmi gond, elvégre az elmúlt 4 napban tanultam. Nos a feladatsor összességében nem volt olyan nehéz, megoldható volt, egy kis odafigyeléssel és szövegértéssel, egész jól ellehetett boldogulni vele. Az egyedüli nehézséget a vércsoportos feladat adta.. rH- rH+ adjam meg a genotípusát.. Te jó ég... Na nem baj, a feladatok kb 85-90%-át kitöltöttem, ami azért nem rossz, de még nem tudni ebből mennyi lesz a jó feladatmegoldás. Örülök hogy túl vagyok az első akadályon de még előttem van az Informatika. 16.-án.. és még a szóbelik. De jövőre amikor már nem előrehozottat teszek hanem rendes érettségit, már sokkal könnyebb lesz. 

Most a hangsúly az Informatikán van. Reménykedem hogy azt a kihívást is sikerrel fogom venni.

Majd meglátjuk. Egyenlőre ennyi, majd még beszámolok a későbbi fejleményekről, és arról is hogy miként éltem meg az elmúlt heteket..

Üdv.

3 megjegyzés:

  1. Azt hiszem Ma tetted le a tényleges ÉRETTSÉGIT BIOSZBÓL.

    Amikor tőled fél méterre történt egy baleset, és nem ugrottál meg!

    TE tetted a dolgod, noha talán nem oktatták, nem kérték számon....

    Hogy valakit elláttál elsősegéllyel, -megakadályoztál egy esetleges elvérzést - Na ez az igazi vizsgafeladat, és nem az aléllek mifenéje, meg az RH+ kontra RH-....

    Büszke lehetsz magadra. Én büszke vagyok Rád, már nem először....

    VálaszTörlés
  2. Mi történt? Olvasom a kommentet..
    Milyen baleset történt? Képzeld, kaptam magyar személyit, elég sokáig kellett küzdenem érte, de megérte! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia InHungary!

    A buszmegállóban álltam, és még pár ember rajtam kívül, amikor nagy sebességgel elhaladt egy fehér színű nyugati kocsi és a fékbetét kirepült az alufelni alól... Neki a suli egyik alkalmazottjának. A lábszárát széthasította a kb fél kilós acéldarab... én ott voltam mellette végig, elláttam, elszorítottam a sérülést. elég borzasztó volt a látvány.. a lábszárcsont is látható volt... Ott voltam kihívtam a mentőket, utána mentem a Vasgyári kórház traumatológiai osztályára is. Jó érzés volt segíteni egy bajbajutott embertársamon, már nem első alkalommal... Gratulálok! és örülök hogy kaptál Magyar személyit! Vigyázz rá, és légy rá büszke! :)

    VálaszTörlés