Üdvözöllek látogató!

Üdvözlöm mindazokat akik a Blogomra tévednek, remélem hogy tartalma és mindaz amit a Blogba fektetek elnyeri tetszését az erre barangolóknak. Igyekszem tartalmas és érdekes témákat összehozni de életem kisebb nagyobb mozzanatai is fel fognak kerülni ide. Próbálok minden témáról írni egy kicsit, de ez a világ és ez a tudás oly hatalmas hogy egy élet is rövid lenne mindenről megfogalmazni egy egy posztot. Egyenlőre ennyi, kellemes időtöltést és bogarászást kívánok minden kedves látogatómnak. :)

2013. február 24., vasárnap

Most hogy Egyetemista lettem, úgy érzem méginkább megkomolyodtam, mint amilyen eddig voltam, eddig sem voltam az a valóságtól túlzottan elrugaszkodott ember. Sajnos hamar fel kellett nőnöm.. Talán egyszer ezt is leírom. Minden esetre az, hogy komoly emberek között vagyok, egy komoly intézményben, megköveteli az egyéni komolyságot is. Az Egyetem a jövő vezető szakembereit képzi ki, melyeknek feladatuk, hogy mérnökökként, tanárokként, orvosokként, ápolókként, gazdászok és még sorolhatnám a szakmai sokrétűséget, felelős felnőtt gondolkodású embereket faragjon az oda érkező fiatalokból. Itt már az élet küszöbén, a nagybetűs élet küszöbén az ember felkészül arra hogy bele vesse magát a "tengerbe". A kérdés már csak az, megtanult-e úszni. Vagy elsüllyed.. A megfelelő tudás megszerzése egyéni és kollektív feladat. Nem szabad meghátrálni a nehézségek elől. Emelt fővel kell küzdeni, és minden felmerülő problémát leküzdeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése